Ny styrelse efter årsstämman 2020

Årsstämman som avhölls 2020-07-05 fick som resultat att vägföreningen nu har en helt ny styrelse efter att den tidigare avgått på egen begäran. Ledamöterna och kontaktuppgifter ser du under fliken “Om oss”.

Vi tackar den avgående styrelsen för allt det jobb som lagts ner under de år de suttit.

Vi som kommer in nya har nu mycket att sätta oss in i, men vi får god hjälp av tidigare styrelse. De projekt som startats fortlöper som beslutats. Vissa uppgifter måste lösas akut, som t.ex. tömning av alla de papperskorgar som finns runt om i samhället. Det är på gång, men det kan bli några dagar utan tömning. Vi ber om överseende med detta.

Vi kommer fortlöpande att informera om vad vi gör och vilka beslut som i framtiden tas av den nya styrelsen. Vårt arbetssätt kommer att vara sådant att inga åtgärder/aktiviteter kommer att utföras utan föregående styrelsebeslut, särskilt inte sådana som kostar pengar. Undantaget rena akutsituationer.

Har du som medlem ideer och synpunkter på förbättringar/åtgärder på vad vi som förening kan göra, är du välkommen att kontakta oss på mail eller telefon.